Waiting for my bus back to Cape Woolamai/paradise - Reisverslag uit Wilcannia, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu Waiting for my bus back to Cape Woolamai/paradise - Reisverslag uit Wilcannia, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu

Waiting for my bus back to Cape Woolamai/paradise

Door: NGY

Blijf op de hoogte en volg Angie

20 December 2017 | Australië, Wilcannia

“How are you love?”

Dit hoor ik in elke winkel of telkens als ik de hostel binnenwandel. Het is voor hen natuurlijk een automatisme maar voor mij zeer aangenaam en nieuw..
in een hostel slapen is ook zeer goed meegevallen. Zoals Hendrik zegt, stapje voor stapje en dat komt allemaal goed. 1 van mn kamergenoten snurkte ongelofelijk hard, serieuze bossen zijn er gesneuveld. Thank God for earpluggs!!!!
Ik heb gisteren een fijne vrouw uit Zwitserland leren kennen. Jammer dat we verschillende kanten opgaan.

Een van de dingen waar ik telkens onder de indruk van ben en zelfs een beetje akelig vind, is hoe dat er bij elke oversteekplaats voor voetgangers zo een 40-50man staat te wachten. En dan BAM, groen licht en 1 blok mensen komt op u afgewandeld.
Kwestie van snel zijn en goed doorstappen heb ik al gemerkt.
Not a city girl..
Het eten is hier wel geweldig.
Heb noodles in Chinatown gegeten en dumplins

  • 20 December 2017 - 15:40

    Teodori Anna :

    Test xxx

  • 20 December 2017 - 20:28

    Marco:

    Dag (schone) zus,

    We zijn blij dat ge u amuseert en ook heel jaloers tegelijkertijd.
    Keep us posted
    Emilio loved the pirate ship

  • 20 December 2017 - 20:28

    Marco:

    Dag (schone) zus,

    We zijn blij dat ge u amuseert en ook heel jaloers tegelijkertijd.
    Keep us posted
    Emilio loved the pirate ship

  • 20 December 2017 - 20:28

    Marco:

    Dag (schone) zus,

    We zijn blij dat ge u amuseert en ook heel jaloers tegelijkertijd.
    Keep us posted
    Emilio loved the pirate ship

  • 20 December 2017 - 22:21

    Teodori Anna :

    Mijn lieve lieve lieve avonturierster...omg wat mis ik je maar...ik gun het je met heel mijn hart. Je vertrok met een klein hartje en nu ben je gewoon aan de andere kant van de wereld bij je maatje Kristof en zijn vriendin Kirra die je liefdevol in hun huis laten logeren. Ben supertrots op je dat je dit alleen aandurfde en je kan er alleen maar van bijleren. Beloof me dat je voorzichtig bent en doe alleen maar de dingen die jij wilt doen en volg je gevoel. Kusjes mama xxx

  • 21 December 2017 - 13:35

    Bielen Myriam & Co.:

    Hallo wereldreiziger, je mama was net hier en heeft me deze volgsite verklapt!
    Wat een ervaring zeg, Austalie, fantastisch toch!
    We zijn het volledig eens met Marco, JALOERS dus...
    Je zult al wel 't een en 't ander gezien hebben en lekker gegeten met zoveel variatie in zo'n groot land, moet echt de moeite zijn.
    ik heb al enkele mooie beelden gezien, geniet er van en heel leuk dat wij een beetje mee kunnen genieten.
    Liefs van ons en veeeel plezier!
    XXX van ons

  • 24 December 2017 - 15:39

    Myriam :

    Hallo Angela, wij wensen je een mooie kerstperiode en gelukkig Nieuwjaar toe, zal wel vreemd zijn zonder winter

  • 24 December 2017 - 15:39

    Myriam :

    Hallo Angela, wij wensen je een mooie kerstperiode en gelukkig Nieuwjaar toe, zal wel vreemd zijn zonder winter

  • 27 December 2017 - 23:48

    Angie M:

    Oh dank u Miriam en familie...
    Ja het is super hier. Ik ga proberen nog wat fotootjes te plaatsen zodat jullie kunnen meegenieten. De kerst was heeeeel anders en lekker warm dit jaar. Hoop dat jullie ook een fijne dag hadden. Merry xmas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angie

Actief sinds 07 Dec. 2017
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4671

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 30 November -0001

Ozzieland here I come!!!

Landen bezocht: