1 week later - Reisverslag uit Bundure, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu 1 week later - Reisverslag uit Bundure, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu

1 week later

Door: NGY

Blijf op de hoogte en volg Angie

18 December 2017 | Australië, Bundure

Howdy lovely people,

Week 1 zit erop vandaag!!! Ik ga mijn eerste avond in een hostel doorbrengen whoop whoop. Heb wel gekozen voor een kamer met 3 want zo een hele hoop mensen ben ik precies nog niet klaar voor. Zeker niet na de geweldige week op Phillip Island. Dat is nu eens een plekje om verliefd op te worden. Ik snap heel goed dat Kristof hier niet weg wilt.

Dag 1 in Cape Woolamai was dan ook onmiddellijk de heetste dag van de week. Kristofke stond me op te wachten aan de bus stop op zijn blote voeten, dat vond ik al geweldig hahahaha.
NoOoooooo Shoes ;o)
We hebben die hele dag aan de zee doorgebracht, op 10min wandelen van zijn thuis. DE mooooooiiissstteeee zee EVER!!
Er is zelfs een rock pool, een zwembadje in de rotsen zo een 2 meter diep. Natures Paradise ...

De rest van de week heb ik de buurt een beetje verkend en wat quality time doorgebracht met Kristof, Kirra en hun family en vrienden. Iedereen is hier super vriendelijk. Het is een kleine gemeenschap en iedereen draagt ook echt zorg voor hun thuis. Ge zult hier geen afval vinden. En de jongeren ruimen zelfs op als ze iets op straat zien liggen. Loving this place.

Ik hen vandaag de bus genomen Laar Melbourne city een hele dag doorgebracht met Mn nieuwe vriend/gids van Genk, Alessio. Morgen ga ik de stad een verkennen. Beginnen met een lekkere cappuccino en toast met mashed advocado en een gepocheerd ei. Is blijkbaar een must hier!! En de koffie in aAustralie is heerlijk btw.
Keep you posted people

  • 21 December 2017 - 13:56

    Squasia:

    Yooooo boo'ke,

    heb eindelijk je site gevonden haha. Heerlijk om het zo te lezen en te zien! Looking good over there! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angie

Actief sinds 07 Dec. 2017
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4671

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 30 November -0001

Ozzieland here I come!!!

Landen bezocht: