So that was Christmas.. - Reisverslag uit Cape Woolamai, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu So that was Christmas.. - Reisverslag uit Cape Woolamai, Australië van Angie M - WaarBenJij.nu

So that was Christmas..

Door: NGY

Blijf op de hoogte en volg Angie

28 December 2017 | Australië, Cape Woolamai

Merry Christmas, Buon natale en Vrolijk kerstfeest voor iedereen.

Kerst was heel nieuw dit jaar, de hele week VOOR kerst heb je totaal geen idee dat kerst onderweg is. Er zijn hier geen kerstmarktjes met Gluwein en Jeneverkes. Of kerstverlichting (denk dat het vooral de lichtjes waren die ik heb gemist)
Af en toe staat er in iemands tuin een boomke of een kerstman but it's not the same is it.?/

Een heel fijn moment, kerstochtend, ik dacht ik ga even rustig wakker worden en uitwaaien aan herstrand voor de drukte van de kerstdag. Maar het is blijkbaar traditie around here dat je met de familie een kerstwandeling doet op het strand hahahah OMDAT HET KAN.
Dat was super om te zien, hele families op het strand, kindjes met hun kerstkadootjes (surfplankjes en geen slee)

Ik heb geprobeerd om voor Kristof een Italiaanse kerst te houden dus we hebben lasagne gegeten (die lekker was maaaar moeder, nooit zo goed als de uwe dus daar gaan we op oefenen als ik terug ben)
Daarna een hele kaas en antipasto schotel EN Tiramisu om mooi af te sluiten. njam njam

En dan de cadeautjes, man man, ik denk dat ik hier meer cadeautjes heb gehad dan dat ik thuis krijg hahaha.

De familie McDonald is een super familie en ze hebben extra hard hun best gedaan om ervoor te zorgen dat Kristof en ik onze familie wat minder zouden missen.
This is my new home away from home.

Ik heb dus een mini surfplankje gekregen, mijn favoriete kleur ROZEEEEEE. Niet dus maar ben er heeeeeeeeel blij mee. Ik ga die snel uittesten maar hier aan de zee is het wat te gevaarlijk dus moet naar een ander strandje. En een beschermkristalleke heb ik ook gehad, en een sjieke strandhanddoek.
I got spoiled.

Dus de kerst is heel fijn geweest. Ik moet toegeven dat ik even heimwee had. Traditie gaat ge snel missen he. ik had graag een glaasje champagne met de buren willen drinken. smorgens iedereen gaan groeten, borrelke bij mn meter en peter, ene bij de Troiani s, dan afsluiten met een glaasje bij nonni en dan is het hoogtijd om terug een dutje te doen hahahahaha.

De plek waar ik nu zit is er eentje om van weg te dromen.
Cape Woolamai is een mini paradijsje, alleen de naam al. Hier zijn nog redelijk wat plaatsen met gekke Aboriginal namen.

Gisteren iets bijgeleerd, een vrouw mag volgens de traditie NIET op een dijiridoo spelen. Alleen mannen.....normaal zou ik hier in opstand komen hahaha maar die mensen is al oneindig veel afgenomen dat ik wel wil plooien voor deze traditie dus no Dijiridoo for Angie.

De komende dagen is het chillen aan het strand en misschien een surfleske meepikken) en dan gaan we nieuwjaar vieren voor 2 dagen.
En daarna vliegt Angie naar Sydney en ga ik de Blue Mountains bezoeken.

I will keep you posted people

kusjes

  • 31 December 2017 - 02:52

    Bielen Myriam & Co.:

    Hallo Angela zo te lezen is het allemaal super!
    Geniet er maar van, zo een unieke ervaring...Na een fantastische kerst in de 'zomer' gaan jullie straks al nieuwjaar vieren en omdat dit ongeveer 10 uur vroeger is dan hier wensen wij je nu al een heel fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig nieuwjaar toe!
    Nog heel veel reisplezier en een prachtige vakantie!!!
    XXX van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angie

Actief sinds 07 Dec. 2017
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 4671

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 30 November -0001

Ozzieland here I come!!!

Landen bezocht: