WHat an amazing week this has been - Reisverslag uit Marengo, Verenigde Staten van Angie M - WaarBenJij.nu WHat an amazing week this has been - Reisverslag uit Marengo, Verenigde Staten van Angie M - WaarBenJij.nu

WHat an amazing week this has been

Door: NGY

Blijf op de hoogte en volg Angie

14 Januari 2018 | Verenigde Staten, Marengo

Hello again to who is Reading,

What a couple of amazing days these have been...

Ik ben nu 6 dagen in Sydney and on my OWN !!! Met een klein hartje ben ik van Mn veilige haven Phillip Island vertrokken richting Sydney maar What a difference 6 days make. Ik heb tot nu toeeeee een geweldige week gehad. Ik heb al zoveel mensen leren kennen en zoveel nieuwe dingen gezien. Zoveel ervaringen opgedaan. Het jammere is wel dat iedereen op rondreis is dus ge moet de geweldige mensen die ge leert kennen ook kunnen loslaten en dankbaar zijn voor de fijne momenten.

Sydney is geweldig geweest. Ik verbleef in een hostel tegenover het opera huis dus the vieuw was amazing, zeker ‘s avonds.
Het mooiste vond ik THE ROCKS, een ouder gedeelte van de stad met vele leuke restaurantjes en mooie gebouwen. Zeer gezellig om rond te wandelen. The opera house was het mooiste in het donker als het helemaal verlicht was. En er waren zoveel staat muziekanten, allemaal even goed. Maar mijn favoriet was een oude man met een micro en een gitaar. Daar heb ik toch een avondje bijgezeten. Prachtig...he Stole my heart playing Landslide van fleetwood Mac ☺️
Verder heb ik rondgewandeld en gepicknicked in the botanical Gardens, zeker de moeite. En helemaal achterin de tuinende was er een zwembad met zicht op zee. Het zijn die kleine dingen die het doen hoor.
De stranden Manly en Bondi waren niet echt toppertjes. Bondi ben ik zelfs niet geweest. Op Manly Beach was het zoooooo druk en dan is de gezelligheid ervan af.

Mijn favoriete gedeelte waren de 3 dagen in de Blue Mountains. Man man wat was me dat. Dan voelt ge u echt klein en bescheiden als ge voor die machtige bergen staat. Ze noemen het de Blue Mountains omdat de eucalyptus bomen die daar staan een blauwe gloed afgeven. 100en verschillende eucalyptus bomen maar geen koala’s

WHat an amazing week this has been 14 januari 2018
WHat an amazing week this has been
Hello again to who is Reading,

What a couple of amazing days these have been...

Ik ben nu 6 dagen in Sydney and on my OWN !!! Met een klein hartje ben ik van Mn veilige haven Phillip Island vertrokken richting Sydney maar What a difference 6 days make. Ik heb tot nu toeeeee een geweldige week gehad. Ik heb al zoveel mensen leren kennen en zoveel nieuwe dingen gezien. Zoveel ervaringen opgedaan. Het jammere is wel dat iedereen op rondreis is dus ge moet de geweldige mensen die ge leert kennen ook kunnen loslaten en dankbaar zijn voor de fijne momenten.

Sydney is geweldig geweest. Ik verbleef in een hostel tegenover het opera huis dus the vieuw was amazing, zeker ‘s avonds.
Het mooiste vond ik THE ROCKS, een ouder gedeelte van de stad met vele leuke restaurantjes en mooie gebouwen. Zeer gezellig om rond te wandelen. The opera house was het mooiste in het donker als het helemaal verlicht was. En er waren zoveel staat muziekanten, allemaal even goed. Maar mijn favoriet was een oude man met een micro en een gitaar. Daar heb ik toch een avondje bijgezeten. Prachtig...he Stole my heart playing Landslide van fleetwood Mac ☺️
Verder heb ik rondgewandeld en gepicknicked in the botanical Gardens, zeker de moeite. En helemaal achterin de tuinende was er een zwembad met zicht op zee. Het zijn die kleine dingen die het doen hoor.
De stranden Manly en Bondi waren niet echt toppertjes. Bondi ben ik zelfs niet geweest. Op Manly Beach was het zoooooo druk en dan is de gezelligheid ervan af.

Mijn favoriete gedeelte waren de 3 dagen in de Blue Mountains. Man man wat was me dat. Dan voelt ge u echt klein en bescheiden als ge voor die machtige bergen staat. Ze noemen het de Blue Mountains omdat de eucalyptus bomen die daar staan een blauwe gloed afgeven. 100en verschillende eucalyptus bomen maar geen koala’s

  • 17 Januari 2018 - 22:52

    Anastasia:

    Loving iT!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angie

Actief sinds 07 Dec. 2017
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4657

Voorgaande reizen:

11 December 2017 - 30 November -0001

Ozzieland here I come!!!

Landen bezocht: